Hej! Poznaj najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
1. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Jasne, nie ma problemu. Produkt możesz zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
2. Czy rozpatrujecie reklamacje?
Tak. Jeśli do Państwa zostanie dostarczony towar wadliwy, należy skontaktować się z nami w celu wymiany towaru. Jeśli paczka jest uszkodzona przez przewoźnika / dostawcę towaru należy sprawę zgłosić od razu kurierowi dostarczającemu paczkę.
3. Jaki jest czas na wysyłkę towaru?
Większość produktów, które wysyłamy wychodzi z magazynów w ciągu 24 h. Jednak niektóre produkty potrzebują więcej czasu na skompletowanie zamówienia, w takim wypadku Twoja paczka wyruszy z naszego magazynu w ciągu 3 dni.
4. Kiedy otrzymam towar?
Towar dociera do klientów najczęściej w przeciągu 2-3 dni roboczych.
5. Czy jest możliwość płatności za pomocą BLIK?
Tak - jest tak możliwość.
6. Czy wysyłamy zamówienia za granicę Polski?
Niestety zagranicznych zamówień nie realizujemy. Wysyłamy tylko i wyłącznie na terenie Polski.
7. Czy jest możliwość zamówień hurtowych?
Jasne, jak najbardziej. Przy większych zamówieniach przyznajemy kody rabatowy.